משלוחים לכל רחבי הארץ

מארזי מתנה בצפון

מחפשים מארזי מתנה בצפון לאנשים שאתם אוהבים? כאן בבלוניטה זמינים לכם מארזים מיוחדים לכל אירוע ולכל אדם שאתם רוצים להפתיע. אנו נשמח לקחת חלק באירועים המיוחדים שלכם, וליצור עבורכם מארזים מותאמים אישית, עם משלוחים בצפון, אריזות יוקרתיות ומחירים נוחים במיוחד.

מארזים לאישה

מארזים לגבר

מארזי מתנה בצפון: אילו מארזים אתם מכינים?

בלוניטה יושבת בעכו ומספקת שירותים ללקוחות בכל אזור הצפון; אנו מכינים מדי יום סידורי בלונים מיוחדים לאירועים שונים, לרבות חתונות, ימי הולדת, מסיבות ברית, ואירועים משמחים אחרים.

הצוות שלנו כולל אמני בלונים מקצועיים שיוצרים סידורים יפיפיים עם בלונים איכותיים ובהתאמה אישית ללקוחותינו. אנו מכינים סידורים בכל הגדלים, ומלבד הסידורים, אנו מכינים גם מארזי מתנה לאירועים מיוחדים באזור הצפון.

המארזים שאנו מכינים כוללים שוקולדים איכותיים, משקאות שונים – כמו יין ושמפניה, פרחים יפיפיים והכל ארוז יחדיו באריזות יפיפיות ומושקעות. המארזים מושקעים ומעוצבים במראה יוקרתי במיוחד, ובעיצוב לפי טעמכם. ניתן להדפיס על המארזים הדפסים לפי בחירתכם, עם ברכות והקדשות לאנשים המיוחדים בחייכם. אתם יכולים לצפות במארזים הייחודיים שלנו כאן באתר, ולבחור את המארז שאתם אוהבים, בעיצוב שאתם אוהבים. מלבד זאת, אתם יכולים לבחור מארזים בעיצוב אישי לבחירתכם, ואנו נשמח להכין לכם מארז מעוצב לכל אירוע.

מארזי מתנה מיוחדים במחירים ללא תחרות

השירותים שלנו זמינים לכם באזור הצפון, ואנו מציעים סידורי בלונים וגם מארזי מתנה במחירים נוחים במיוחד. הודות לכך אתם יכולים להזמין מארז מושקע במיוחד בתקציב שלכם, ולשמח את האנשים שאתם אוהבים באירועים שונים במהלך השנה.

המארזים שלנו מתאימים לימי הולדת, ימי נישואים, מסיבות שחרור, מסיבות פרישה, חגיגות ברית, וכל אירוע אחר שבו אתם רוצים לשמח אדם אחר.

משלוחים מהירים באזור הצפון

מארזי מתנה בצפון זמינים לכם בבלוניטה בכל עת. לקוחותינו יכולים לבצע הזמנות מראש של מארזים מעוצבים, ואנו נספק אותם לכל כתובת שתרצו, במועד שתרצו. אם לא קניתם מתנה עד הרגע האחרון – אין לכם מה לדאוג. אנו מספקים מארזי מתנה וסידורי בלונים גם בהתראה קצרה, ונשמח להכין לכם מארז ולספק אותו כהפתעה לאנשים שאתם אוהבים.

שירות מקצועי בכל עת

בלוניטה מספקת שירותים ללקוחות פרטיים ולעסקים באזור הצפון, וניתן להזמין אצלנו מארזי מתנה בצפון בכל עת שתרצו. ניתן גם לצרף למארזים בלונים לפי בחירתכם, ולשדרג כל מארז בצורה צבעונית במיוחד. ניתן להדפיס הקדשות אישיות גם על הבלונים, ולתת טאץ' אישית לכל מארז שאתם מזמינים.

אם אתם מחפשים מתנה ייחודית – אנו כאן עבורכם. בלוניטה מספקת סידורי בלונים מיוחדים ומארזי מתנה לכל אירוע, ואנו נשמח לקחת חלק באירוע הבא שלכם. אם אתם רוצים להזמין מארז, פנו אלינו והצוות המקצועי שלנו ייקח מכם את ההזמנה. ניתן גם להשאיר אצלנו פניה באתר או במייל, ואנו נחזור אליכם בהקדם עבור הזמנת מארזים ושירותי בלונים בהתאמה אישית.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

מארזי מתנה בצפון

מגוון מארזים מפנקים

אין כיף גדול יותר מלהעניק לאנשים האהובים עלינו מכול.

בין מגוון של מתנות, רעיונות ואפשרויות, הרי שמארזים הם פתרון נפלא שיכול להתאים לכל אירוע ומועד.

החל ממתנה לבן או בת הזוג, דרך מתנת גיוס ועד למחווה לעובדים והעובדות – שוקולדים, שתייה חריפה, פרחים ושלל תוספות תמיד יכולים לעשות את העבודה.

ממש כאן תוכלו למצוא את מוצרים לדוגמה (ניתן להרכיב אישית כל מארז!), 

ובכל שאלה, בירורים והזמנות, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה:

מארזי מתנה לגברים

מארזי מתנה לנשים

קצת עלינו

בלוניטה בראש ובראשונה הוקמה כדי לאפשר סידורי בלונים בצפון בכל אזור ובכל מקום, מרכס הכרמל ועד לרמת הגולן.

הצוות המקצועי שלנו מורכב מאמני בלונים שכל מטרתם ורצונם הוא לעשות טוב על לבם של אנשים.

אט אט במרוצת הזמן, נגענו גם בתחומים שנמצאים ליד הבלונים, ולצד זרי בלונים וסידורי בלונים בחדרים, אנו מספקים מארזי מתנה חגיגיים עם שפע של אפשרויות לשדרוג.

מה המארזים יכולים לכלול?

שתייה מבעבעת

בקבוק יין מבעבע קליל שתמיד כיף ללגום, או וויסקי חזק שמתאים כמתנה נפלאה לבן הזוג או לעובד.

את המארזים שלנו אנחנו אמנם מחלקים בין נשים לגברים, אך הם בהחלט יכולים להתאים לכל המינים 🙂

שוקולדים מובחרים

עם שתייה חריפה טובה, דברי מתיקה משובחים תמיד יכולים לסגור את הפינה.

טעמים נפלאים וחזקים של קקאו בשילובים שערבים לחך, כאלו שתמיד ימצאו מקום מיוחד בקיבה ובלב.

סידורי פרחים

שפע של סידורי פרחים, מתאים כמתנה נהדרת לבת הזוג, לאמא או לעובדת.

הם מאפשרים לנו להפוך כל מארז לבעל נראות שובה לב וחגיגית.

בלונים

ניסינו להוציא את עצמנו מהמסגרת של הבלונים, אבל אנחנו פשוט לא מצליחים להוציא את הבלונים מתוכנו!

כל מארז ניתן לשדרוג עם בלונים מעוצבים בשלל צורות, צבעים ומורכבויות.

חלק מן המארזים שלנו מוצעים עם עיצובי בלונים פורחים ומעניקים חגיגה לעיניים, שמחה ואווירה קלילה.

מחירים אטרקטיביים

מגוון מארזי מתנה בצפון עם בלוניטה. אנו שומרים על מחירים חברתיים ושווים לכל כיס, ועושים הכל כדי שכל לקוח ולקוחה ייהנו מחוויה צרכנית ללא פשרות.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: