משלוחים לכל רחבי הארץ

קונוס ורדים בטבריה

משלוחי ורדים תמיד מהווים דרך נפלאה להראות לאחרים שאתם מעריכים אותם וחושבים עליהם. אם אתם מחפשים מארז ורדים ייחודי, כאן בבלוניטה תוכלו להזמין מארזים מיוחדים של הפרחים הפופולריים: קונוס ורדים. אנו מספקים את מארזי המתנות והפרחים שלנו בכל אזור הצפון, כולל משלוחי קונוס ורדים בטבריה, וכאן תוכלו לבצע הזמנות של הפתעות מיוחדות לכל אירוע.

קונוס ורדים בטבריה: מה זה קונוס ורדים?

סידור ורדים בצורת קונוס הוא עיצוב קלאסי שמורכב מלפחות 4 או 5 ורדים. זו תמיד בחירה פופולרית מכיוון שניתן לקשט אותה בדרכים שונות, בהתאם לאירוע ולטעם של האדם שרוכש את הסידור, או טעמו של הנמען. הסידור מורכב ממארז ייחודי וגבוה התומך בפרחים, אותו ניתן להניח על הרצפה או השולחן.

כאן בבלוניטה אנו מכינים מגוון מארזי מתנה וסידורי פרחים, לרבות קונוס ורדים מעוטר ויוקרתי. הפרחים הנפלאים האלו מהווים דרך נפלאה להביע רגשות והערכה, כך שאם אתם רוצים להפתיע אדם מיוחד – זאת דרך מעולה לעשות זאת.

סידור של קונוס ורדים מהווה גם מתנה רומנטית במיוחד; ביום האהבה, יום הולדת, יום נישואין, או אפילו בלי סיבה מיוחדת – זה תמיד נחמד לקבל מארז ורדים ייחודי ומעוצב. ניתן להזמין משלוח של הקונוס לכתובת בית או למשרד, ולהפתיע את האדם היקר לכם עם מארז רומנטי במיוחד.

מארזי פרחים מעוצבים מבית בלוניטה

בלוניטה היא עסק שממוקם בעכו, ומספק שירותים בכל אזור הצפון. באתר שלנו אתם יכולים להזמין סידורי פרחים בכל גודל עבור אירועים שונים, אמני בלונים לאירועים וגם מארזי מתנה יוקרתיים ומושקעים. אתם יכולים להזמין בקלות קונוס ורדים בטבריה או עבור אזורים אחרים בצפון, וליהנות משירות איכותי ומהיר.

בנוסף, ניתן להזמין אצלנו מארזי מתנה מושקעים במיוחד בהתאמה אישית. אם אתם רוצים לצרף לוורדים מתנה קטנה או גדולה – אנחנו כאן עבורכם. המארזים שלנו זמינים במגוון תצורות, וכאן באתר אתם יכולים לראות מארזים שלקוחותינו נהנו מהם. אם אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי למשלוחי הוורדים או מארזי המתנה שלנו, תוכלו להזמין מארזים עם הדפס. ניתן להזמין מארז עם הדפס של כיתוב, איור ואיחולים שונים, ולהפתיע את האנשים שאתם אוהבים בכל זמן ובכל מקום.

הזמנת מארזי פרחים מושקעים בצפון

אם אתם רוצים להזמין קונוס ורדים בטבריה או באזורים אחרים בצפון – בלוניטה כאן עבורכם. העסק הייחודי שלנו מספק משלוחי פרחים ומארזי מתנה ובלונים בהזמנה מראש, וגם בהתראה קצרה. אם חיכיתם עד הרגע האחרון ואתם רוצים מתנה מושקעת, הגעתם למקום הנכון. אתם יכולים להזמין אצלנו מארזים נפלאים בדקה ה-90, והצוות שלנו יכין לכם משלוח אלגנטי ואסתטי.

בלוניטה מספקת שירות ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות, וכאן אתם יכולים ליהנות ממשלוחי ורדים בצורת קונוס. דברו איתנו בכל עת, ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית לכל מטרה.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: