משלוחים לכל רחבי הארץ

קונוס ורדים באביבים

משלוחי ורדים ופרחים היוו מאז ומתמיד מסורת רומנטית, וגם כיום אנשים אוהבים לשלוח, וגם לקבל, משלוחים מהסוג הזה. אם אתם מתגוררים באזור אביבים ורוצים להפתיע מישהו או מישהי יקרה בחייכם עם משלוח פרחים ייחודי, הגעתם למקום הנכון. בבלוניטה ניתן להזמין קונוס ורדים באביבים והאזור, ולהפתיע אנשים יקרים עם זר ורדים יפיפה.

מה זה קונוס ורדים?

קונוס ורדים זאת צורת אריזה מיוחדת של ורדים, שמוסיפה לפרחים המיוחדים האלו נופך עיצובי. זרים מהסוג הזה כוללים מספר ורדים, אשר עטופים בנייר איכותי ועבה בצורת קונוס. הוורדים מסודרים אחד על גביי השני באופן שמאפשר להציג את יופיים, ולכן אנשים רבים בוחרים במשלוח פרחים כזה על פני משלוח פרחים מסורתי.

המראה היוקרתי של קונוס ורדים מאפשר להציג אותם בצורה נפלאה, והאריזה הזו מתאימה למגוון אירועים. אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד, לעשות משלוח ורדים ליום הולדת, יום נישואין, הצלחה בלימודים, או כל אירוע אחר – זה המשלוח המושלם.

קונוס ורדים באביבים מבית בלוניטה

העסק של בלוניטה ממוקם בעכו, ואנו מספקים את השירות שלנו בכל אזור הצפון. אם אתם מחפשים משלוח של קונוס ורדים באביבים או הסביבה – אנחנו כאן עבורכם. בכל מארז מחדש, אנו משתמשים בוורדים איכותיים וטריים עם גבעול ארוך, ומסדרים אותם ביד. העסק שלנו כולל מעצבים מקצועיים, וכל מארז מתנה או מארז פרחים שאנו מכינים נראים יוקרתיים ומושקעים במיוחד.

העסק שלנו מתמחה בהכנת סידורי בלונים בכל הגדלים, עבור אירועים בבית, באולמות אירועים או במקומות אחרים. אם אתם עורכים אירוע ורוצים עיטורים מיוחדים – אנחנו כאן עבורכם. בנוסף, ניתן להזמין אצלנו קונוס ורדים לכל אירוע, וליהנות ממארז נפלא ומשמח. המארזים שלנו כוללים אריזות יוקרתיות, ואתם יכולים להזמין אותם עם כיתוב אישי. אם אתם מעוניינים להדפיס איחול או איור על קונוס הוורדים, אנחנו נעשה זאת בשמחה.

כמה עולה משלוח קונוס ורדים בצפון?

המחירים של משלוחי הוורדים שלנו משתנים בהתאם לסוג המארז, מספר הוורדים וגורמים נוספים. ניתן להזמין אצלנו מארזים במחירים נוחים במיוחד, וליהנות משירות מקצועי לאורך כל הדרך. אם אתם מחפשים מארז מתנה או פרחים בתקציב מסוים, כאן תוכלו למצוא פריטים נפלאים במחירים נוחים.

הזמנת קונוס ורדים בקלות ובמהירות

אם אתם רוצים להזמין קונוס ורדים באביבים או באזורים אחרים בצפון – פנו אלינו. העסק שלנו זמין לכם בכל עת, וניתן לבצע גם הזמנות ברגע האחרון. אנו מספקים את המשלוחים עד פתח הבית, ואתם יכולים להזמין קונוס ורדים לביתו של הנמען, למקום עבודה ולכל מקום אחר.
אתם יכולים לראות את העיצובים השונים של הקונוסים כאן באתר, ולבחור את העיצוב שמוצא חן בעיניכם. ניתן גם להזמין קונוס ורדים בעיצוב מותאם אישית, ואנו נספק אותו עבור כל אדם שתרצו, במועד שתרצו.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: