משלוחים לכל רחבי הארץ

עיצוב אולם לברית עם בלונים

מסיבות ברית הן אירוע משמח במיוחד, שחוגג את הולדת הבן במשפחה. בין שאתם מתכננים את האירוע חודשים מראש, או בהתראה קצרה – זה תמיד נחמד להוסיף לו בלונים ועיטורים אחרים. עיצוב אולם לברית עם בלונים מאפשר לשדרג את האירוע בצורה נפלאה, ובבלוניטה זמינים לכם סידורים יפיפיים בשלל עיצובים וגדלים.

קטלוג עיצוב בלונים לברית

עיצוב אולם לברית עם בלונים עם בלוניטה

בבלוניטה אנו מתמחים בכל מה שקשור לבלונים. העסק שלנו הוא אינו חנות, אלא עסק המתמחה בבלונים, ואנו יושבים בעכו ומספקים שירותי בלונים בכל אזור הצפון. אם אתם מחפשים קישוטי בלונים לברית – אנו כאן עבורכם. אנו מספקים קישוטי בלונים משלל סוגים – כמו סידורי בלונים גדולים, סידורי בלונים קטנים, סידורי בלונים בצורות, שונות, ועוד.

אתם יכולים להזמין אצלנו סידורי בלונים קטנים למרכז השולחן, וגם סידורי בלונים גדולים בכניסה לאולם ובתוך העולם. אם אתם רוצים לרכוש קשת בלונים לברית, בבלוניטה נכין לכם קשת בעיצוב אישי, עם בובות דובים, בלונים צבעוניים וגם בלונים מודפסים.

בלונים איכותיים לכל אירוע

אירועים באופן כללי, ואירועים באולמות בפרט, נמשכים במשך מספר שעות. בלונים שאינם איכותיים אינם מחזיקים מעמד במשך אירועים ארוכים, הם מאבדים מנפחם, וקישוטי בלונים באיכות ירודה לא מוסיפים לאירוע. כדי לשדרג ללקוחותינו את האירועים שלהם ולאפשר להם ליהנות מקישוטי בלונים איכותיים – אנו משתמשים בבלונים באיכות גבוהה בלבד. כל הבלונים שאנו משתמשים בהם מחזיקים מעמד במשך שעות ארוכות, משתלבים בצורה נפלאה בסידורי בלונים ומקשטים אירועים בצורה צבעונית שמתאימה לכל גיל.

הצוות המקצועי שלנו, שכולל אמני בלונים מקצועיים שמכינים את הסידורים, מארגן את הסידורים לפני האירוע. לאחר מכן, אנו מספקים את הסידורים ומסדרים את האולם לפני תחילת האירוע. התוצאה היא סידורים יפיפיים, חזקים ומיוחדים בכל אירוע שמוסיפים לו חן רב.

סידור חדר בלונים בהתאמה אישית

בבלוניטה אנו מכינים מדי יום סידורי בלונים בהתאמה אישית לכל לקוחותינו. הסידורים כולם מורכבים מבלונים באיכות גבוהה במיוחד, ואתם יכולים לבחור בין שלל סוגים של בלונים. אנו מציעים סידורים עם בלונים בשלל גדלים, וכן צורות וצבעים. ניתן גם להזמין בלונים עם הדפס אישי, ולהפוך את ההפתעה לאישית במיוחד.

באתר שלנו אתם יכולים לראות את הסידורים שאנו מציעים, ולבחור את הסידור שמתאים לכם. מלבד זאת, אתם יכולים לבחור בעיצוב מותאם אישית שהצוות שלנו ישמח לעזור לכם לעצב. הצוות שלנו מורכב מאמני בלונים מקצועיים שמכינים כל סידור באופן אישי, כך שאתם יכולים להיות בטוחה שהתוצאה תהיה נפלאה.

עיצוב אולם לברית עם בלונים בהתאמה אישית

באתר שלנו תוכלו לראות שלל עיצובי בלונים לברית שהכנו בעבר. אתם יכולים לבחור את אחד מהעיצובים האלו, או לבקש מאיתנו עיצוב מותאם אישית לפי טעמכם. הצוות שלנו מכין מגוון של סידורי בלונים יפיפיים לכל לקוח, ואתם יכולים לבחור את סוג הבלונים שאתם רוצים, את גודל הבלונים, בלונים עם הדפס או בלי, וכו'.

בנוסף, בבלוניטה יש אמני בלונים מקצועיים שעושים הפעלות עם בלונים באירועים. בברית ואירועים אחרים עם ילדים, זה תמיד טוב שיש הפעלה שתעסיק את האורחים הקטנים. האמנים שלנו ישמחו את הילדים באירוע עם שלל הפעלות בלונים, ובלונים בצורות שהם יוכלו לקחת איתם כמזכרת.

הזמנת סידורי בלונים לאירועי ברית בצפון

אם אתם מעוניינים בשירות עיצוב אולם לברית עם בלונים או לאירוע בבית/במקום אחר – בלוניטה כאן עבורכם. אנו מספקים את השירותים המיוחדים שלנו ללקוחות בכל אזור הצפון, וניתן לרכוש אצלנו סידורים במחירים נוחים במיוחד, עם שירות מותאם אישית ועיצובים יפיפיים.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: