משלוחים לכל רחבי הארץ

משלוחי בלונים בתל אביב

משלוחי בלונים בתל אביב

אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים משלוחי בלונים בתל אביב, בלוניטה כאן עבורכם. העסק הייחודי שלנו זמין למשלוחים באזור הצפון וגם המרכז, עם משלוחי בלונים מושקעים לכל אירוע. כאן תוכלו למצוא יצירות נפלאות בבלונים, ולהפתיע את האנשים שאתם אוהבים עם מתנה צבעונית ומשמחת.

מגוון מארזי מתנות לימי הולדת

משלוחי בלונים בתל אביב: אילו משלוחי בלונים אתם מספקים?

בלוניטה מספקת מגוון של משלוחי בלונים ללקוחותיה בצפון ובמרכז: כאן תוכלו להזמין משלוח של זר בלונים מושקע עבור ימי הולדת, חגיגות אירוסין, חגיגות בר/בת מצווה, ועוד. אם אתם רוצים להפתיע אדם מיוחד בחייכם עם זר בלונים צבעוני ומשמח – כאן זמין לכם שירות מותאם אישית.

בנוסף, בלוניטה מתמחה בהכנה של קישוטי בלונים בשלל גדלים: אם אתם עורכים אירוע באולם/בבית ורוצים לקשט אותו בקישוטי בלונים מעוצבים – אתם במקום הנכון. אנחנו מכינים קישוטי בלונים לשלל אירועים, החל מחגיגות ברית ועד חתונות, כמו קשתות בלונים, קישוטי בלונים לשולחן, ועוד. ניתן להזמין אצלנו קישוטי בלונים בשלל עיצובים מיוחדים לפי בחירתכם. באתר שלנו תוכלו למצוא דוגמאות רבות לקישוטים מהסוג הזה שהכנו ללקוחותינו, ואתם מוזמנים לצפות בקטלוג שלנו ולבחור את העיצובים שקורצים לכם.

בלוניטה מספקת ללקוחותיה גם בלונים מודפסים עבור כל אירוע: ניתן להזמין אצלנו בלונים עם הדפס של איורים וכיתובים, ולתת טאץ' אישי למשלוח שלכם.

כמה עולה משלוח בלונים בתל אביב?

כאמור, אנחנו מספקים מגוון של משלוחי בלונים ללקוחותינו – בצפון וגם בתל אביב. המחירים של המשלוחים שלנו משתנים לפי סוג המשלוח, הבלונים שאנו משתמשים בהם, מספר הבלונים, מורכבות העיצוב, ועוד. אתם יכולים לבחור עיצוב בלונים לפי התקציב שלכם, ואנו נשמח לספק לכם משלוח איכותי וצבעוני.

מחירם של משלוחי בלונים בתל אביב משתנה בין משלוח למשלוח, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת כדי לקבל הצעת מחיר ומידע נוסף על המשלוחים האלו.

מחירים נוחים לכל משלוח

אם אתם רוצים להפתיע אנשים מיוחדים בחייכם עם משלוח בלונים מושקע – בלוניטה כאן עבורכם. כל השירותים שאנו מציעים זמינים לכם במחירים נוחים, ואתם יכולים לצרף למשלוח הבלונים שאתם בוחרים גם מארזי מתנה יוקרתיים. אתם יכולים לבחור בין מגוון העיצובים שלנו באתר, או לבחור עיצוב מיוחד משלכם. הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות, ונשמח לעזור לכם לשמח אחרים עם משלוח מיוחד.

צריכים עזרה? פנו אלינו

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו, או לבצע הזמנה טלפונית – פנו אלינו. אנו מספקים משלוחי בלונים בתל אביב בכתובת לבחירתכם ובמועד שאתם רוצים, ונשמח לעמוד לשירותכם בעת הצורך. הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות בהתאמה אישית, ואתם יכולים להשאיר אצלנו פנייה באתר, ובמגוון דרכי התקשרות שונות. פנו אלינו ויחדיו נתכנן משלוח בלונים מיוחד, צבעוני ומשמח לאירועים שונים במשך כל השנה.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 072-3920473 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: