משלוחים לכל רחבי הארץ

מארז כדור פורח

אחד ממארזי המתנה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מארז כדור פורח. לא רק שהמתנה הזו נראית נפלא, אלא היא גם מיוחדת ומתאימה לכל אירוע. כאן בבלוניטה אתם יכולים ליהנות ממבחר של מארזי מתנה בשילוב בלונים, כולל מארזי כדור פורח בהתאמה אישית. חוגגים אירוע בקרוב או רוצים להפתיע אדם אהוב? אנחנו כאן בשבילכם!

מארזי כדור פורח לגבר

מארזי כדור פורח לאישה

מה זה מארז כדור פורח?

מארזי כדור פורח הם מארזים שכוללים קופסה שמלאה בכל טוב, ומעליה בלון שמחובר לקופסה בחוטים מעוצבים. השילוב בין הפריטים השונים האלו יוצר מראה של בלון פורח, ולכן אנשים רבים אוהבים את המארזים האלו מבית בלוניטה.

אצלנו אתם יכולים להזמין מארז כדור פורח בשלל עיצובים, עם בלונים במגוון צבעים. המארזים של בלוניטה כוללים פריטים נפלאים שתמיד כיף לקבל: שוקולדים, משקאות אלכוהוליים, פרחים, ועוד. מעל הקופסאות המעוצבות שלנו ניצבים בלונים איכותיים במיוחד שגם אותם ניתן להזמין בהתאמה אישית. כדי להוסיף למארז טאץ' אישי, אתם יכולים להזמין אצלנו מארזי בלונים פורחים עם הדפס על הבלון.

ניתן להדפיס על הבלונים כיתובים מיוחדים וגם איורים, ולהפוך כל מתנה לאישית. אתם תגידו לנו מה אתם רוצים להדפיס על הבלון, ואנחנו נעשה את השאר.

מארזי מתנה מיוחדים בצפון

בלוניטה היא עסק שמספק את שירותיו ללקוחות בכל אזור בארץ. אנחנו לא חנות בלונים, אלא עסק ייחודי שמספק מגוון שירותים, לרבות הכנת מארזי מתנה. אתם יכולים להזמין אצלנו מארזים בצורת כדור פורח, או מארזים בעיצובים נפלאים אחרים. האתר שלנו מוקדש כולו להפתעות נעימות וסידורי בלונים, ואתם יכולים לראות כאן בקטלוג שלנו חלק מהעיצובים שהכנו ללקוחותינו.

אנו מספקים סידורי בלונים מושקעים במיוחד, והצוות שלנו מכין כל סידור וכל מארז באופן ידני. בין שתזמינו מארז פשוט או מארז גדול שכולל פריטים רבים, אתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאה תיראה נפלא. אנחנו מבצעים משלוחים בהזמנה אישית, ואתם יכולים לבחור את זמן האספקה ומיקום האספקה שאתם רוצים. ניתן לבצע משלוח בהפתעה לכל כתובת שתרצו, וליהנות ממארזי מתנה נפלאים באזור הצפון.

הזמנת מארזי כדור פורח בבלוניטה

אם אתם מעוניינים להזמין את אחד העיצובים שאתם רואים כאן באתר – פנו אלינו. אם יש לכם רעיון מיוחד לעיצוב שאתם רוצים שנכין עבורכם, אנחנו נשמח להפוך את החזון שלכם למציאות. הצוות המקצועי שלנו מכין מארזי מתנה נפלאים, ואתם יכולים להזמין מארז כדור פורח בעיצוב מותאם אישית.

אנו מציעים מארזים מגוונים בשלל מחירים, ואתם יכולים להזמין מארז מושקע במיוחד בכל תקציב. אם יש לכם שאלות עבורנו – נשמח לעזור לכם. הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה מותאם אישית, וניתן להתקשר אלינו או להשאיר אצלנו פנייה. אם אתם מחפשים מארזי מתנה מיוחדים בצפון, בלוניטה כאן עבורכם עם שירות מקצועי ואדיב, ותוצאות נפלאות.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: