משלוחים לכל רחבי הארץ

מארז כדור פורח בצפת

אם אתם מחפשים מארזי מתנה מיוחדים בצפת ואזור הצפון, בלוניטה כאן עבורכם. כאן תוכלו להזמין מארז כדור פורח בצפת בצורה מיוחדת ועם פריטים יוקרתיים ונפלאים. אנחנו תמיד שמחים לקחת חלק באירועים של הלקוחות שלנו, ונשמח להכין לכם מארז מותאם אישית לאירוע פרטי, או כמתנה לאדם אהוב.

מארז כדור פורח בצפת: מה זה מארז כדור פורח?

מארז כדור פורח הוא סוג של אריזה שמזכיר כדור פורח; מארזים מהסוג הזה כוללים אריזה מיוחדת, שמכילה הפתעות שונות, ומעל האריזה מרחף בלון קשיח בצורת כדור פורח. ניתן למלא את המארז במגוון פריטים, כגון ממתקים או מתנות קטנות, והוא משמש להענקת מתנות בצורה ייחודית. עם בלוניטה ניתן לקשט את המארזים לפי בחירתכם: בסרטים או בקישוטים אחרים, וניתן לבחור בין שלל סוגי אריזה.

מארזי כדור פורח בהתאמה אישית

מארזי כדור פורח מתאימים למגוון אירועים. ניתן להשתמש במארזים האלו כדי לעטר שולחנות באירועים שונים, כמו חגיגות ברית, בת מצווה, מסיבות אירוסין, ואירועים אחרים.

בנוסף, מארזי כדור פורח מתאימים כהפתעה מיוחדת עבור אירועים שונים: אם אתם רוצים להפתיע מישהו ביום הולדת, להעניק מתנה מיוחדת ליום האם, להפתיע את בני זוגכם, או להעניק מתנה מיוחדת – מארז כדור פורח מתאים בדיוק.

בבלוניטה אנו מכינים מגוון מארזי מתנה מיוחדים באריזות יוקרתיות, כולל מארזי כדור פורח. באתר שלנו תוכלו לצפות בשלל מארזים שהכנו עבור לקוחותינו, ולבחור עיצוב שאתם אוהבים. בנוסף, אתם יכולים לעצב מארז משלכם עם המאפיינים שאתם רוצים: צורת האריזה, גודל האריזה, הפריטים שיהיו בתוך המארז, סוג וגודל הבלון, ועוד.

בחברת בלוניטה זמין לכם גם שירות הדפסה מותאם אישית: ניתן להזמין אצלנו הדפסים על מארזי המתנה שאנו מספקים, כולל מארזי כדור פורח. אם אתם רוצים להדפיס הקדשה, ברכה או אפילו ציור על המארזים שתזמינו – אנחנו כאן עבורכם.

כמה עולה מארז כדור פורח?

בין שמדובר בהזמנה של מארז כדור פורח בצפת או באזורים אחרים, המחירים של המארזים משתנים בהתאם למספר גורמים: גודל המארז, סוג האריזה, גודל האריזה, הפריטים שנמצאים בתוך האריזה, ועוד. אנו משתדלים לספק ללקוחותינו מארזים במחירים נוחים, כך שאתם יכולים למצוא מארז בהתאם לתקציב שלכם. אנחנו זמינים לספק לכם מידע נוסף על המוצרים והשירותים שלנו, ואנו זמינים לכם במגוון דרכי התקשרות.

הזמנת מארזי מתנה מיוחדים עם בלוניטה

חברת בלוניטה יושבת בעכו, ואנו מספקים את השירות שלנו בכל אזור הצפון. מלבד מארז כדור פורח בצפת, ניתן להזמין אצלנו מארזים איכותיים נוספים למשלוח בצפון. אצלנו תוכלו לבצע גם הזמנות בהתראה קצרה, ולשלוח מתנות מיוחדות ברגע האחרון. שירות הלקוחות שלנו זמין לכם בכל עת, ואתם יכולים לפנות אלינו לייעוץ וקבלת שירות מתי שתרצו. הכנסו לאתר שלנו וגלו עולם של מארזי מתנה נפלאים, סידורי בלונים מושקעים והפתעות מיוחדות לכל אירוע.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: