משלוחים לכל רחבי הארץ

מארז כדור פורח בחיפה

מארזי הפתעה מהווים מתנות שתמיד כיף לקבל, וגם לתת. אם אתם מחפשים מארזי מתנה מיוחדים עבור האנשים שאתם אוהבים – כאן זה המקום עבורכם. בלוניטה מתמחה באספקה של סידורי בלונים בכל הגדלים באזור הצפון, כולל מארזי מתנה ייחודיים בצורת כדור פורח. אם אתם מחפשים מארז כדור פורח בחיפה, כאן תוכלו להזמין מארזים מושקעים במיוחד בצורה לא שגרתית.

מה זה מארז כדור פורח?

מארזי כדור פורח הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות; המארזים האלו כוללים לרוב קופסה שמלאה בכל טוב, אשר מעליה עומד "כדור פורח"; זהו בעצם בלון שנראה כדור פורח, שמחובר בחוטים למארז עצמו. בבלוניטה ניתן להזמין מגוון מארזים כאלו, בשלל צבעים וצורות, ולשלוח מתנה נפלאה לאנשים שאתם אוהבים.

אם אתם מחפשים מארז מתנה ליום הולדת, מארז מתנה ליום נישואין, מארז לסיום לימודים, או מארז לכל אירוע משמח אחר – אנחנו כאן עבורכם. בלוניטה מתמחה בהכנה של סידורי בלונים לאירועים ביתיים ואירועים באולמות, וכן מארזי מתנה מושקעים.

השירות שלנו זמין באזור הצפון, ואתם יכולים ליצור עמנו קשר בכל עת. הצוות המקצועי שלנו כולל אמני בלונים שיוצרים מארזי מתנה מושקעים ויפיפיים בכל פעם מחדש. בקטלוג שלנו אתם יכולים לראות דוגמאות רבות של סידורי בלונים וכן מארזי מתנה, ולבחור את המארז שמוצא חן בעיניכם.

מארזי מתנה מיוחדים בצפון

אם אתם מחפשים מארז כדור פורח בחיפה או בערים אחרות בצפון – אנחנו כאן עבורכם. בלוניטה מספקת את השירות שלה לערים וישובים בכל אזור הצפון, ואתם יכולים ליהנות מהשירות שלנו בכל עת שתרצו. אם אתם לא בטוחים איזה מארז לבחור, אנחנו נשמח לעזור לכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת שתרצו, ולומר לנו איזה מארז

אתם רוצים. הצוות המקצועי שלנו מייצר מארזי מתנה בהתאמה אישית, עם מבחר פריטים איכותיים: משקאות חריפים, ממתקים, פרחים, ועוד.
אתם יכולים לבחור את האריזה עצמה, את צורת האריזה, את הצבעים שאתם רוצים במארז וגם הדפסים אישיים. אנחנו מייצרים הדפסות על בלונים וכן הדפסות על מארזים, כך שאתם יכולים לתת טאץ' אישי לכל מארז מתנה ולשמח את האנשים שיקרים לכם עם מתנה מותאמת אישית.

יש לכם שאלות? אנחנו כאן עבורכם

אם אתם מעוניינים להזמין מארז כדור פורח בחיפה או באזורים אחרים בצפון – אנחנו כאן עבורכם. בלוניטה זמינה לספק לכם שירות בכל עת, ואתם יכולים לבצע אצלנו הזמנה מראש בכל עת. אם אתם מעוניינים להזמין סידורי בלונים או מארזי מתנה ברגע האחרון – פנו אלינו.

הצוות שלנו מכין מארזים נפלאים גם בהתראה קצרה, כך שתוכלו להפתיע את האנשים שאתם רוצים בכל עת. ניתן לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות, וליהנות ממענה מהיר ואיכותי. אנו מציעים מארזים במחירים נוחים, ואתם יכולים להזמין שלל מארזים לפי תקציב וליהנות משירות אדיב בכל הזמנה מחדש.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: