משלוחים לכל רחבי הארץ

מארזי מתנה בקריית ים

אם אתם מחפשים מארז מתנה מיוחד לבני זוגכם, לקרובי משפחה, לחברים או אפילו לעמיתים לעבודה – אנחנו בבלוניטה כאן עבורכם. החברה שלנו מספקת מארזי מתנה מיוחדים באזור הצפון, לרבות מארזי מתנה בקריית ים, עם מגוון פריטים איכותיים ואריזות בעלות מראה יוקרתי. כאן תוכלו למצוא מתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים, וליהנות ממחירים נוחים ואספקה במועד לבחירתכם.

מארזי מתנה בקריית ים מבית בלוניטה

כמו שהשם שלנו מרמז, בלוניטה היא עסק שמתמחה בבלונים; אנו מרכיבים סידורי בלונים מיוחדים עבור אירועים, בשלל גדלים, צבעים וצורות. מלבד השירות הפופולרי הזה, אנו מספקים גם שירות של הכנת מארזי מתנה באזור הצפון. המעצבים ואמני הבלונים שלנו מכינים מארזים מושקעים במיוחד, עם פריטים איכותיים בהתאמה אישית.

כאן אתם יכולים לרכוש מארזי מתנה עם בלונים, פרחים, משקאות חריפים, והפתעות אחרות. אנחנו מרכיבים כל מארז ביד, בהזמנה אישית של לקוחותינו, כך שתוכלו ליהנות ממתנות מיוחדות בכל פעם מחדש. ניתן להזמין אצלנו סידורי בלונים ומארזים לכל מועד ולכל אירוע: מארזי מתנה ליום הולדת, מארזי מתנה ליום נישואין, מארזי מתנה לסיום לימודים, ומארזי מתנה לכל חגיגה אחרת.

אנחנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג שלנו ולצפות בשלל המארזים שאנו מציעים. באתר תוכלו לראות עיצובים שונים ולקבל השראה עבור המארז שאתם רוצים להכין. אם אתם לא בטוחים במה לבחור, אין שום בעיה. אתם מוזמנים לפנות אלינו, ואנחנו נשמח לסייע לכם בבחירת המתנה המושלמת עבור כל אדם.

כמה עולים מארזי מתנה בבלוניטה?

בין שאתם בוחרים מארזי מתנה בקריית ים או באזורים אחרים בצפון, אצלנו תיהנו ממבחר גדול של מארזים בשלל מחירים. העלות של כל מארז נקבעת בהתאם לפריטים שהיא כוללת בתוכה, כך שניתן להרכיב עבורכם מארז לפי התקציב שאתם מעוניינים בו.

אם אתם לא יודעים מה לבחור או מעוניינים לקבל מחיר עבור מארז מסוים, אנחנו נשמח לסייע לכם. ניתן להשאיר לנו פנייה במגוון דרכי התקשרות, או ליצור עמנו קשר טלפוני. הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה ומידע על כל השירותים שאנו מציעים, כולל הזמנת מארזי מתנה.

אספקה מהירה ושירות מקצועי

לקוחותינו יכולים להזמין בבלוניטה מארזי מתנה נפלאים לכל אירוע ועבור כל יום בשנה. אנו מספקים כל הזמנה לכתובת הרצויה, ואתם יכולים להזמין מארז לביתכם, או לביתו של האדם שאתם רוצים להפתיע. במקרה שאתם מעוניינים לרכוש מארז מתנה ברגע האחרון – אין בעיה.

בלוניטה מספקת סידורי בלונים ומארזי מתנה גם בהתראה קצרה, כך שאתם יכולים לרכוש מארזי מתנה בדקה ה-90 ולהיות רגועים שהם יגיעו בזמן לכתובת שאתם רוצים. כל המארזים מורכבים בתוך מארזים בעלי מראה יוקרתי, ואנו משקיעים בכל המארזים שלנו זמן ותשומת לב אישית. אם יש לכם שאלות, אנחנו כאן עבורכם, וניתן לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות.

לכל שאלה והתייעצות התקשרו 077-2308788 או השאירו פנייה באתר

ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פנייה ונשוב אליכם בהקדם: